Известие

Collapse
No announcement yet.

Скъсан ангренажен ремък? Какво следва?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Той сервиза вече не работи, но имена не искам да споменавам понеже човека ми е нещо като роднина
    Както съм тръгнал да сменям двигателя или да правя моя и съответно да сменя всичко що е зъбно колело и ролки,ремъци ( Предполагам вече би трябвало да не го къса) Понеже този който я прави не хваща такава кола за първи път в ръцете си.

    Това което сте написали в кавички ли да го разбирам или найстина проблема е бил от газовото..?

    Originally Posted by Novachev
    Т.е. колега ако същия майстор ти е правил колата предния път газовото е виновно.

    Originally Posted by ФЕРАРИСТА
    Мда.....взрива в всмукателите е нанесъл непоправими умори в материала на ремъка......колега къде в Ял ти правеха колата?
    Last edited by zombiran; d.m.y г., 09:24.

    Comment


    • #47
      Няма начин газовото да ти е виновно
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #48
        Друга вероятна причина за проблема е некачествен ремък и ролки. Някои майстори дори съм забелязал,че преценяват че ролките са добре и не ги сменят.
        AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
        Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
        sigpic

        Comment


        • #49
          Колега, прочетох темата от начало-много кофти случки... за причините нека се изкажат по знаещите, иначе алфите май само до "Трите вятъра" ги пипат като хората. Поне аз не съм чул за друго качествено място. Дано няма много поражения. Успех!
          156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от danniel Покажи съобщение
            Колега, прочетох темата от начало-много кофти случки... за причините нека се изкажат по знаещите, иначе алфите май само до "Трите вятъра" ги пипат като хората. Поне аз не съм чул за друго качествено място. Дано няма много поражения. Успех!
            Поражения... само клапаните и може би водачи друго няма... Ама остава причината за скъсването Но предполагам като сменя всичко, от зъбни колелета до най-малката подробно която задвижва ремъка да няма проблеми вече . Мерси

            Comment


            • #51
              А реши ли дали ще ремонтираш или ще сменяш двигателя?
              156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от danniel Покажи съобщение
                А реши ли дали ще ремонтираш или ще сменяш двигателя?
                Ами днеска или утре ще стани ясно. Ще видя кое е по-добрия вариант.Защо?

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от zombiran Покажи съобщение
                  Ами днеска или утре ще стани ясно. Ще видя кое е по-добрия вариант.Защо?
                  Просто ми е интересно какво си решил след 2 скъсани ремъка, колега.
                  156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от zombiran Покажи съобщение
                    Ами днеска или утре ще стани ясно. Ще видя кое е по-добрия вариант.Защо?
                    Слагай една 2.0-ка
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от zombiran Покажи съобщение
                      Ами днеска или утре ще стани ясно. Ще видя кое е по-добрия вариант.Защо?
                      Обърна ли внимание дали е омазнен скъсания ремък? Огледайте някоя от семерингите на валовете да не сълзи евентуално.......
                      146 Turbo

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от vodafon Покажи съобщение
                        Да ама на мене от липса на съосие (незатегната водна помпа ) нищо не ми се случи 6000 км и случайно го видях - бягаше към предпазителя и се беше оръфал от тази страна ремъка .
                        Според мен не се къса от това така лесно
                        Колегата спомена че е минал 25к км
                        156 1,8 ТS 99
                        Nissan Murano 2005

                        Comment


                        • #57
                          Ролките се виждат дали са износени, ако са им заоблени ръбчетата е ясно че са за смяна. Може да проверите също дали има аксиален луфт в коляновия вал, съответно от там ако вала се мести по оста си, ремъка да ходи (1-2мм) в неговата ролка и от там да става допълнително износване което да скъси живота му.
                          На моята алфа преди време и сменях ремъци и ролки, след 2хил км отново отворих да видя как е, ...ами едната паразитната ролка беше такъв боклук че шумеше сякаш е на 20-30хил км. Незнам просто какво да кажа, не всичко е боклук при авточастите, но е добре да се прави в сервиз където ще дадат гаранция за да се избегнат следващи подобни плащания. Казваш че и ремъка е бил напукан..., а каква марка е ? Казваш и че ще сменяш всички ролки и зъбни колела, мисля че се мажеха със специално лепило на Локтайд за да не се саморазвиват, не е зле да се поинтересуваш за това както и килограмите с които се стягат въпросните (това ако си я правиш сам де, иначе сервизите би трябвало да ги знаят тия неща)

                          пс Това с газовото го забрави... Където и да ти правят колата искай гаранция, на Бош ако не се лъжа даваха 50хил км или 2години, на другите марки не съм запознат.
                          Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                          Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                          Горе главата, нищо че е празна...

                          Comment


                          • #58
                            без да искам съм пуснал 2 пъти мнението си, извинявам се
                            Last edited by mirchozo; d.m.y г., 09:42.
                            Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                            Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                            Горе главата, нищо че е празна...

                            Comment


                            • #59
                              Значи, ще се прави стария двигател. Просто не ми се занимава с други проблеми след слагането на по-голям. Защото така или иначе и на него ще му сменя всичко, независимо дали е каран до последно или не. Вече така съм се наплашил от тези късания на ремък, че каквото и да взема всичко ще сменя . Що се отнася за зъбните колела. Това на коляновия вал направо си блестеше докато горните имаха такива чернички следи(мръсно). Казаха, че е от долното зъбно колело. Ремъка не беше изяден отстрани, а беше напукан вътре точно до зъбците. Пъврото което провериха, беше дали е омазнен, но не беше.
                              Марката на ремъка мисля че беше (Continental). Но какъвто и да е бил, еб..ти 25хил. Поне 60к да беше изкарал просто беше адски износен. Благодаря много ,колеги. Ако има нещо друго ще пиша пак. И като го оправя, отново ще драсна
                              Last edited by zombiran; d.m.y г., 12:40.

                              Comment


                              • #60
                                Така и така ще сменяте всичко, вземи пусни едни биелни лагери, щото при удара на клапаните удря и долу. Аз не ги смених и след 2-3 хил км ми превъртя биелен лагер, добре че я усетих навреме и не се стигна до тежки последици, разминах се само със смяната им.

                                Както ти писах по-горе, задължително вижте аксиалния луфт на коялновия вал, за да е лъскава назъбената му ролка значи ремъка си е ходил по цялата и периферия, а не както при другите да има следи от мръсотия и да си личи къде е вървял точно ремъка. Що се отнася до ремъка, бих ти препоръчал марка "Gates".
                                Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                                Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                                Горе главата, нищо че е празна...

                                Comment

                                Working...
                                X